a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Ferrari F8 Tributo: Ζήτημα τιμής

Πριν τρία χρόνια, στην τότε έκθεση της Γενεύης, το Maranello παρουσίασε την 488 GTB ως αντικαταστάτη της 458 Italia και πλέον συνεχίζει την παράδοση, καθώς από
την προσεχή ελβετική διοργάνωση η GTB θα περάσει τη σκυτάλη στην F8 Tributo η οποία, μεταξύ όλων των άλλων χαρακτηριστικών που συναποτελούν την προσωπικότητά της, επωφελείται από τον ισχυρότερο V8 κινητήρα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Ferrari.

Με ισχύ 720 ίππων και 770 Nm ροπής, ο επίμαχος twin-turbo V8 των 3,9 λίτρων εξασφαλίζει στην F8 Tributo, 50 επιπλέον ίππους σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά και επιδόσεις αντίστοιχες της σκληροπυρηνικής έκδοσης 488 Pista.
Σε απόλυτα μεγέθη αυτό μεταφράζεται στη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 340 χλμ./ώρα όσο δηλαδή ακριβώς και στην περίπτωση της έκδοσης Pista, αλλά και κατά 10 χλμ./ώρα υψηλότερη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. 
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι εκτός από τις προφανείς τροποποιήσεις που έχει υποστεί ο κινητήρας με στόχο την αύξηση της ισχύος του, οι μηχανικοί του Maranello έχουν επίσης φροντίσει να περιορίσουν το βάρος κατά 40 κιλά σε σχέση με την 488 GTB, καθώς η F8 σταματά στα 1.330 κιλά.
Στις αυξημένες επιδόσεις της F8 έχει συνεισφέρει τα μέγιστα η ιδιαίτερη έμφαση που έχει δοθεί στην αεροδυναμική καθώς η νέα Ferrari υπόσχεται μεγαλύτερη αεροδυναμική αποδοτικότητα κατά 10% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Εκτός ωστόσο από την αεροδυναμική, οι απαστράπτουσες επιφάνειες τoυ ιταλικού μοντέλου, έχουν σχεδιαστεί με στόχο περισσότερη κομψότητα χωρίς να λείπουν οι αναφορές στην αρχέτυπη 308 GTB αλλά και στην ιστορική F40, όπως προδίδει το χαρακτηριστικό κάλυμμα κινητήρα, ενώ δεν λείπουν και οι σχεδιαστικοί νεολογισμοί οι οποίοι αποτυπώνουν την εξέλιξη στον σχεδιαστικό κώδικα του Maranello.
Aπό τη διαδικασία αναβάθμισης δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί το εσωτερικό όπου η F8 Tributo αποκαλύπτει τους νέους της αεραγωγούς, το νέου σχεδιασμού τιμόνι καθώς και μια νέα οθόνη αφής επτά ιντσών στην πλευρά του συνοδηγού. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της Ferrari έχουν επιμεληθεί εκ νέου τα χειριστήρια και τους διακόπτες προς όφελος μιας ακόμα πιο εργονομικής και, κυρίως, οδηγοκεντρικής εμπειρίας.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment