Ελεύθερες προς χρήση 24.000 «υβριδικές» ευρεσιτεχνίες της Toyota Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελεύθερες προς χρήση 24.000 «υβριδικές» ευρεσιτεχνίες της Toyota


Η Toyota αποφάσισε να δώσει ελεύθερη πρόσβαση στην τεχνολογία που έχει εξελίξει για υβριδικά οχήματα, «απελευθερώνοντας» από δικαιώματα 23.740 ευρεσιτεχνίες που αφορούν την υβριδική τεχνολογία με στόχο να δώσει τη δυνατότητα σε άλλους κατασκευαστές να αναπτύξουν αντίστοιχης τεχνολογίας οχήματα, συμβάλλοντας έτσι στην ευρεία περαιτέρω εξέλιξη οχημάτων του είδους και της τεχνολογίας αυτήν καθ’ αυτή.
Τα συστήματα τα οποία η Toyota καθιστά προσβάσιμα στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας αφορούν μεταξύ άλλων τεχνολογίες ηλεκτροκινητήρων, ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου υβριδικών συνόλων και οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις του ιάπωνα κατασκευαστή μπορούν να αξιοποιηθούν για την εξέλιξη τυπικών υβριδικών και plug-in υβριδικών οχημάτων , όσο και για εφαρμογές που αφορούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα αλλά και υδρογονοκίνητα οχήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο ιάπωνας κατασκευαστής αίρει τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης τεχνολογιών που έχει εξελίξει, ωστόσο αυτή την φορά πρόκειται για μια ιδιαιτέρως μαζική άρση η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, εκτός από την πρόσβαση στις συγκεκριμένες τεχνολογίες, θα δώσει τη δυνατότητα σε όσους κατασκευαστές το επιθυμούν, για περαιτέρω συνεργασία και υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης. Όσοι το επιλέξουν θα μπορούν να εξελίσσουν και να διαθέτουν εναλλακτικής τεχνολογίας οχήματα με μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρες και συστήματα ελέγχου της Toyota επωφελούμενοι από πλήρεις υπηρεσίες τεχνικές υποστήριξης και καθοδήγησης.
Όσο για τους λόγους της απόφασης, όπως επεσήμανε ο αντιπρόεδρος της Toyota, Shigeki Terashi, «κίνητρο υπήρξε ο μεγάλος αριθμός αντίστοιχων αιτημάτων που λαμβάνουμε από πάμπολλες εταιρείες σχετικά με τα συστήματα των υβριδικών οχημάτων μας, αλλά και η πεποίθηση μας ότι ήρθε η κατάλληλη συγκυρία για συνεργασία. Με αυτόν τον τρόπο ελπίζουμε να διαδραματίσουμε το ρόλο που μας αναλογεί στην δεδομένη εξέλιξη του εξηλεκτρισμού των οχημάτων που θα αποτελούν τον κανόνα μέσα στην επόμενη δεκαετία.