Audi Q4 e-tron Concept: To επόμενο ηλεκτρικό βήμα

Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του concept car που θα αποτελέσει την επόμενη προσθήκη στην ηλεκτρική γκάμα των e-tron, παίρνοντας την μορφή ενός compact SUV, με τα διακριτικά Q4 e-tron.
Το Q4 e-tron Concept θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης στις 5 Μαρτίου, και όπως υποδηλώνει η ονομασία αλλά και τα σκίτσα που δημοσιοποιεί η Audi, θα αποτελεί ένα compact coupe SUV το οποίο αναμιγνύει τη γνώριμη αισθητική της φίρμας με τα σχεδιαστικά και χωροταξικά πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τον αμιγώς ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του.


Έτσι, εκτός από την αναγνωρίσιμη αλλά και πιο αιχμηρή μάσκα της Audi και την μυώδη χάραξη του αμαξώματος που μαζί με την coupe οροφή του προσδίδουν ένα σαφώς δυναμικό αποτύπωμα, το Q4 e-tron δείχνει να εκμεταλλεύεται την απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης, προς όφελος της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας όπως προδίδει, το περιορισμένο μήκος του καπό και η «θέση» του θαλάμου επιβατών. 



Στην ίδια άποψη άλλωστε συντείνει και η πρώτη αποτύπωση του εσωτερικού το οποίο δείχνει την απόπειρα μεγιστοποίησης των διαθέσιμων χώρων όσο και την τεχνολογική ενσυνειδητότητα του concept car και της παρεπόμενης έκδοσης παραγωγής η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα πρέπει να αναμένεται το 2020.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το δυναμικότερο σε σχεδίαση ηλεκτρικό alter ego του Q3, θα έχει ως αφετηρία την ευέλικτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική του ομίλου VW με την κωδική ονομασία MEB την οποία θα αναλάβει να συστήσει το VW ID Neo, το ηλεκτροκίνητο hatchback που θα αναλάβει να εισάγει τη γερμανική φίμα σε μια νέα εποχή.

Πέρα από τη δεδομένη ευελιξία της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής ως προς τα διαφορετικά μήκη και τύπους αμαξωμάτων τα οποία μπορεί να φιλοξενήσει, υπόσχεται ανάλογες αρετές και ως προς το μέγεθος των μπαταριών.

Έτσι, αν και επί του παρόντος η Audi δεν δημοσιοποιεί τεχνικές προδιαγραφές για το concept car, το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι όταν μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής θα διατεθεί σε διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών και αυτονομίας που θα ξεκινά από τα 320 και θα φτάνει έως τα 500 χλμ. ενώ ανάλογη προδιαγράφεται η προσέγγιση και σε επίπεδο ισχύος η οποία θα διαφοροποιείται αναλόγως με την έκδοση.