Η Audi παρουσίασε στη CES ένα e-tron πλατφόρμα ψυχαγωγίας με βάση την εικονική πραγματικότητα

Τα ηλεκτρονικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα αποκτούν όλο και μεγαλύτερο ειδικό βάρος. Τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού και τη διασύνδεση όσο και με τηψυχαγωγία των επιβατών. Προκειμένου ο χρόνος του ταξιδιού, ειδικά αν είναι μεγάλος, να περνά ευχάριστα.

Ένας τομέας που μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό είναι η εικονική πραγματικότητα και έτσι η Audi παρουσίασε στη φετινή CES (Consumer Electronics Show) στο Λας Βέγκας μια νέα πλατφόρμα εμπειριών εικονικής πραγματικότητα για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων. Οι οποίοι θα μπορούν να περνούν το χρόνο τους στο αυτοκίνητο απολαμβάνοντας ταινίες, βιντεοπαιχνίδια και διαδραστικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας μάλιστα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.



Η καινοτομία εδώ είναι πως η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο e-tron που παρουσιάστηκε στη CES προσαρμόζει, για ακόμα μεγαλύτερη ρεαλιστικότητα, το ψηφιακό περιεχόμενο στις κινήσεις του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο. Έτσι λοιπόν αν το αυτοκίνητο στρίβει σε μια κλειστή στροφή, τότε και ο παίκτης στρίβει στην εικονική πραγματικότητα γύρω από ένα εχθρικό διαστημόπλοιο. Όταν το Audi e-tron επιταχύνει, κάνει το ίδιο και το σκάφος στο παιχνίδι εμπειρίας.



Για την ώρα αυτή η φουτουριστική τεχνολογία της Audi παρουσιάζεται με το «Marvel’s Avengers: Rocket’s Rescue Run», που έχει δημιουργηθεί από την Disney Games and Interactive Experiences και χάρη στα γυαλιά VR μετατρέπει το ηλεκτρικό SUV της γερμανικής εταιρείας σε ένα σκάφος επανδρωμένο από τους Φρουρούς του Γαλαξία (Guardians of the Galaxy) που κινείται μέσα σε ένα πλήθος αστεροειδών. Μαζί με τους επιβάτες αλλά και μαζί με τον Rocket, ένα χαρακτήρα που θα εμφανιστεί την άνοιξη του 2019 στο Avengers: Endgame των Marvel Studios.



Στην πορεία δεν θα υπάρχουν όρια στο ότι είναι δυνατόν να δημιουργηθεί για την in car ψυχαγωγία. Έτσι η γκάμα θα εκτείνεται από τα παιχνίδια arcade, τις υποθαλάσσιες περιπέτειες και τις εξερευνήσεις του διαστήματος μέχρι τα εκπαιδευτικά ταξίδια σε ιστορικές πόλεις ή επιστημονικές αναλύσεις.



Για τη λειτουργία του συστήματος η holoride -η εταιρεία που έχει αναλάβει την εξέλιξη και την εμπορική διάθεση του όλου συστήματος την επόμενη τριετία και στην οποία μετέχει η Audi- θα παρέχει ένα κιτ εξέλιξης λογισμικού που θα λειτουργεί σαν interface για τα δεδομένα του οχήματος, μεταφέροντας τα στην εικονική πραγματικότητα. Έτσι θα επιτρέπει τη δημιουργία «κόσμων» τους οποίους θα μπορεί κανείς να τους «ζήσει» εντός αυτοκινήτου με όλες του τις αισθήσεις. Από τη στιγμή που η οπτική εμπειρία και οι προσλαμβάνουσες του χρήστη έχουν συγχρονιστεί, ο τελευταίος θα μπορεί να παρακολουθεί και συμβατικές ταινίες, σειρές ή παρουσιάσεις με σημαντικά μειωμένη την πιθανότητα να ζαλιστεί. 


Στο απώτερο μέλλον και με τη συνεχή επέκταση των υποδομών car-to-X, τα συμβάντα της κυκλοφορίας θα μπορούσαν να είναι μέρος της όλης εμπειρίας. Για παράδειγμα, η στάση σε ένα φανάρι θα μπορούσε να εισάγει απροσδόκητα εμπόδια σε ένα παιχνίδι ή να διακόπτει ένα πρόγραμμα εκμάθησης με ένα γρήγορο κουίζ.