Στην παραγωγή το εξωτικό Nissan GT-R50 της Italdesign

H γοητευτική προσέγγιση της Italdesign στο εμβληματικό sportscar της Nissan, περνά και επισήμως στην παραγωγή, η οποία, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη αριθμώντας μόλις 50 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν προς σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ -έκαστο.


Πριν λίγο καιρό, η Italdesign δημοσιοποίησε μια σειρά στοιχείων για την επιπόνως λεπτομερή διαδικασία κατασκευής του GTR50, του πρωτότυπου μοντέλου που δημιουργήθηκε αρχικά ως μια οne-οff επετειακή έκδοση, για τα 50ά γενέθλια του ιαπωνικού sportscar.
Πλέον, το GT-R50 περνά και επισήμως στο πάνθεον των αυτοκινήτων παραγωγής καθώς η Italdesign και Nissan ανακοίνωσαν την παραγωγή του η οποία θα ξεκινήσει εντός του 2019, θα ολοκληρωθεί το 2020 και αριθμεί μόλις 50 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν με αρχική τιμή τα 990.000 ευρώ, καθιστώντας το συγκεκριμένο μοντέλο αυτομάτως το ακριβότερο Nissan και δη με διαφορά.
Προς χάριν έμφασης της ανακοίνωσης για την κατασκευή του, οι Nissan-Italdesign φρόντισαν να δημοσιοποιήσουν και ένα νέο σετ εικόνων του θεαματικού sportscar το οποίο ως «έκδοση παραγωγής» βάφεται σε γαλάζιους/χρυσούς χρωματισμούς χωρίς φυσικά αυτό να είναι δεσμευτικό για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του που θα μπορούν να επιλέξουν από ένα ευρύτατο φάσμα επιλογών εξατομίκευσης, αντάξιο της Italdesign.
Ως υπενθύμιση, σημειώνεται ότι εκτός από την προφανή σχεδιαστική ιδιαιτερότητα σε σχέση με την τελευταία εκδοχή του sportscar της Nissan, το GT-R50 εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 των 3,8 λίτρων η οποία προσφέρει επιπλέον 110 ίππους και 128 Nm ροπής, με τα αντίστοιχα μεγέθη να διαμορφώνονται σε 710 ίππους και 780 Nm, αντίστοιχα.
Πλην της αυξημένης ισχύος, η έκδοση R50, επωφελείται από μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με ενεργά, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein καθώς και ένα ικανότερο σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo.
Στις αλλαγές, περιλαμβάνεται επίσης ένα εξίσου αναβαθμισμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων το οποίο έχει ενισχυθεί προκειμένου να διαχειριστεί την πλεονάζουσα ισχύ ενώ το ίδιο συμβαίνει, ενώ αντίστοιχες ενισχύσεις έχουν πραγματοποιηθεί στους άξονες μετάδοσης και στο διαφορικό.