To Toyota Prius αποκτά τετρακίνητη έκδοση

Στα πρότυπα του εναλλακτικού όσο και αποδοτικού του χαρακτήρα το τετρακίνητο Prius δεν επωφελείται από ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης, καθώς επί της ουσίας η νέα αυτή
δυνατότητα εξασφαλίζεται από την παρουσία ενός ακόμα ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο αναλαμβάνει να κινεί τον πίσω άξονα, όταν απαιτείται.


Αναλυτικότερα, το ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αποτελεί το επίκεντρο του συστήματος τετρακίνησης AWD-i παρεμβαίνει κατά την εκκίνηση, σε ταχύτητες έως και 10 χλμ./ώρα, λειτουργώντας επικουρικά στη διαδικασία με την παροχή περισσότερης ροπής, αλλά και σε περιπτώσεις κατά τις οποίες οι επεξεργαστές του αυτοκινήτου διαπιστώσουν απώλεια πρόσφυσης ή ευστάθειας σε ταχύτητες έως 70 χλμ./ώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδιαιτερότητα του υβριδικού συστήματος τετρακίνησης το οποίο δεν απαιτεί διαφορικό ή οποιαδήποτε σύνδεση μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα, επηρεάζει ελάχιστα την ευρυχωρία του πορτ μπαγκάζ του Prius, ενώ αν και προς το παρόν η Toyota δεν δημοσιοποιεί μεγέθη καταναλώσεων, αναλόγως αναμένεται να ισχύσει και για την αποδοτικότητα του υβριδικού 
μοντέλου.


Την έκδοση Hybrid AWD-i, όπως είναι η πλήρης ονομασία της, συμπληρώνει η παρουσία μιας νέας μπαταρίας νικελίου μετάλλου, καταλλήλως «θωρακισμένης» για απρόσκοπτη λειτουργία σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες.

Τις αλλαγές στην αθέατη πλευρά, αναλαμβάνουν να υπογραμμίσουν στοχευμένες διαφοροποιήσεις στην αισθητική του, μεταξύ των οποίων η ανασχεδίαση ορισμένων στοιχείων στην μάσκα και στο πίσω τμήμα, τα νέα γραφικά για τα φωτιστικά σώματα ενώ έχουν προστεθεί νέες επιλογές για τις αποχρώσεις αλλά και για την σχεδίαση στις ζάντες. Επίσης το τετρακίνητο Prius διαθέτει μια μεγαλύτερη επιφάνεια για την ασύρματη φόρτιση smartphones και προσφέρει βελτιωμένη λειτουργικότητα για το Head-up display και το σύστημα infotainment.