Mercedes-AMG GT & GT Pro: Η εξέλιξη και η νέα κορυφή

Η Mercedes-AMG παρουσιάζει από το Los Angeles τις ανανεωμένες εκδοχές των coupe και roadster εκδόσεων της AMG-GT καθώς και την νέα αγωνιστικών προδιαγραφών
έκδοση GT R Pro η οποία αντλεί τις επιρροές και την τεχνολογία της από τις ΑΜG GT3 και GT4.
Ξεκινώντας από τα ανανεωμένα στοιχεία των coupe και roadster εκδοχών της AMG GT τα οποία αφορούν τις εκδόσεις GT, GT C και GT R, τα γερμανικά sportscars επωφελούνται από νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αντίστοιχα με αυτά της πιο πρόσφατης τετράθυρης GT. Παράλληλα, οι εκδόσεις GT και GT C διαθέτουν ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα και νέες απολήξεις για την εξάτμιση.
Μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό τους το οποίο υποδέχεται το τελευταίας τεχνολογίας, διαχειρίσιμου από touchpad, infotainment με οθόνη 10,3 ιντσών των Γερμανών το οποίο συνδυάζεται με ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων. Νέο είναι και το τιμόνι το οποίο επωφελείται από επιφάνειες αφής για τον έλεγχο των ενδείξεων που εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων και τις λειτουργίες του infotainment. 
Χαμηλά στην κεντρική κονσόλα, παρεπιδημούν νέοι έγχρωμοι διακόπτες TFT μέσω των οποίων είναι διαχειρίσιμες οι ρυθμίσεις για το σύστημα μετάδοσης, το πλαίσιο, το σύστημα εξαγωγής, τη λειτουργία start-stop και το πίσω spoiler.
Σε ό,τι αφορά τις πιο ουσιαστικές βελτιώσεις, προκύπτουν από την αναβάθμιση και τον αναπρογραμματισμό του συστήματος AMG Dynamics το οποίο παραμετροποιεί τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου και τη δυναμική ευστάθεια μέσω τεσσάρων προγραμμάτων Basic, Advanced, Pro και Master.
To πρόγραμμα Basic μπορεί να επιλεγεί σε συνδυασμό με τα προγράμματα οδήγησης Slippery και Comfort αποτελώντας την πιο παρεμβατική ρύθμιση σε ό,τι αφορά την επέμβαση των συστημάτων υποβοήθησης και ευστάθειας.
 Το Pro συνδυάζεται με το πρόγραμμα οδήγησης Sport+ και δίνει στον οδηγό περισσότερο χώρο να αναζητήσει τα όρια του πριν παρέμβει το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ενώ το Master το οποίο θα είναι διαθέσιμο μόνο για τις εκδόσεις GT C και GT R απενεργοποιεί μερικώς το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και τα ηλεκτρονικά συστήματα «επιτήρησης» και υποβοήθησης δίνοντας στον οδηγό να εξερευνήσει την πιο «άγρια» πλευρά της AMG GT.
Παράλληλα με τις παραπάνω βελτιώσεις, η Mercedes-AMG προσθέτει μια ακόμα, σκληροπυρηνική έκδοση στην γκάμα της GT η οποία φέρει τα διακριτικά GT R Pro και αντλεί τεχνολογία από τις αγωνιστικές GT3 και GT4.
Στις προδιαγραφές της έκδοσης συγκαταλέγεται μια νέα coil over ανάρτηση με χειροκίνητα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός και πίσω καθώς και σφαιρικούς συνδέσμους για αμφότερα τα ψαλίδια της πίσω ανάρτησης.
Η έκδοση Pro επωφελείται επίσης από κεραμικά δισκόφρενα ως standard καθώς και ορισμένες διαφοροποιήσεις στη σχεδίαση οι οποίες αποσκοπούν στην καλύτερη αεροδυναμική αλλά και την αποδοτικότερη απαγωγή θερμότητας.
Έτσι, στο μπροστινό τμήμα διακρίνονται δύο σετ από ακροβολισμένα στις γωνίες ανθρακονημάτινα πτερύγια, ενώ την εικόνα συμπληρώνει ο πιο επιθετικός μπροστινός προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα οι οποίες σχεδιάστηκαν για να αποθαρρύνουν το ανασήκωμα του ρύγχους.
Στις αλλαγές συμπεριλαμβάνονται ένα ανασχεδιασμένο splitter στο πίσω τμήμα και η προσθήκη ενός πτερυγίου Gurney στο επιβλητικό ανθρακονημάτινο spoiler. Tην εικόνα συμπληρώνουν μια νέα ανθρακονημάτινη οροφή ενώ, οι ιδιοκτήτες της θα μπορούν να επιλέξουν τη διακόσμηση της Pro με ανοιχτές πράσινες ή γκρι αγωνιστικές ρίγες.
Aνεξαρτήτως έκδοσης, το γερμανικό sportscar εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον γνωστό διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα ο οποίος, αναλόγως την έκδοση, προσφέρει ισχύ 476 έως 585 ίππων στις κορυφαίες GT R και Pro.