Η ηλεκτροκίνηση αλλάζει και τα λογότυπα των εταιρειών

Η ηλεκτροκίνηση έχει επιφέρει και θα επιφέρει ακόμα περισσότερες αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία, όταν θα αρχίσει να γίνεται πιο μαζική και να μεγαλώνει η διείσδυσή της.

Οι κατασκευαστές προετοιμάζονται ήδη για τη νέα εποχή, δημιουργώντας οι περισσότεροι καινούργιες υπο-μάρκες, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να διαχωρίσουν τα συμβατικά τους μοντέλα από αυτά που έχουν κάποια μορφή εξηλεκτρισμού (υβριδικά, plug-in υβριδικά κ.λπ.) ή είναι πλήρως ηλεκτρικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η EQ της Mercedes, τα BMW i, τα I.D. της Volkswagen και αρκετά ακόμα.

Παράλληλα οι εταιρείες σκοπεύουν να διαφοροποιήσουν και τα λογότυπά τους, κυρίως για χάρη των ηλεκτρικών τους μοντέλων, με τη γενική τάση να είναι πιο μινιμάλ αλλά και σε κάποια βαθμό να ενοποιούνται τα επιμέρους στοιχεία τους. Η αρχή έγινε με το πρωτότυπο iNext της BMW, στο οποίο τα παραδοσιακά «νεφρά» της μάσκας αφενός έχουν ενωθεί αποτελώντας ένα ενιαίο σύνολο και αφετέρου στην ουσία προβάλλεται μόνο το περίγραμμά τους. Με τη σειρά της και η Audi εξετάζει ένα νέο λογότυπο έχοντας να επιλέξει μια από τις δύο προτάσεις της φωτογραφίας που ακολουθεί.

Γενικά πάντως οι κατασκευαστές προχωρούν σε αλλαγή των λογοτύπων τους όταν κρίνουν πως πρέπει να εκσυγχρονιστούν. Είτε χρωματικά, είτε γραφιστικά είτε και στα δύο.



Το νέο λογότυπο της Audi θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα στα ηλεκτρικά της μοντέλα. 

Πηγή: QuattroWorld.com