a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Εξοργισμένος οδηγός λεωφορείου απέκλεισε… τράπεζα

Την είσοδο της μεγάλης βρετανικής τράπεζας National Westminster Bank, γνωστής περισσότερο ως NatWest, απέκλεισε ένα λεωφορείο όταν η τράπεζα «έκλεισε αδίκως» τον λογαριασμό του οδηγού του.

Έπειτα από πολλές προσπάθειες να βρει το δίκιο του, ο 55χρονος Mumtaz Rasool κατέληξε σε αυτό που ο ίδιος χαρακτηρίζει στην εφημερίδα «Metro» ως «ειρηνική διαμαρτυρία»: πάρκαρε το όχημά του έξω από το παράρτημα του Κρόλεϊ (Δυτικό Σάσεξ) ώστε να μη χωρά κανείς να μπει ή να βγει!

«Πώς γίνεται να περνάω πέντε μέρες τηλεφωνώντας σε τόσους πολλούς ανθρώπους και κανείς να μην έχει μια απάντηση για μένα;», αναρωτιέται ο Rasool καταγγέλλοντας πως ο ένας περνούσε το αίτημά του στον άλλο και απόκριση δεν έπαιρνε γιατί «έλειπε ο λογαριασμός μου».

Στο τέλος αναγκάστηκε να πάει στο υποκατάστημα για να συναντήσει τον διευθυντή, καθώς κάπως έπρεπε να πληρώσει τους υπαλλήλους του: «κατέβηκα όλο τον δρόμο μέχρι εδώ για να μου δώσει απλώς ένα φυλλάδιο», λέει, αφού αναγκάστηκε να τον περιμένει και 45 λεπτά της ώρας.


«Διοικώ μια επιχείρηση και οι λογαριασμοί δεν πληρώνονται, οι πληρωμές ‘‘χτυπάνε’’. Αποφάσισα λοιπόν να πάρω το λεωφορείο και να αποκλείσω την είσοδο. Γιατί αυτοί να λειτουργούν δηλαδή όταν εγώ δεν μπορώ;». Ο Rasool είπε πως ακόμα και η αστυνομία που έσπευσε επιτόπου κατάλαβε το δίκαιο του αγώνα του, κι έτσι του έδωσε απλώς κλήση επειδή είχε σταθμεύσει παρανόμως πάνω στο πεζοδρόμιο.

Η τράπεζα αρνήθηκε να σχολιάσει, λέγοντας απλώς διά του εκπροσώπου της: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως ένα περιστατικό έλαβε χώρα το απόγευμα έξω από το παράρτημα της NatWest στο Κρόλεϊ. Ευτυχώς, κανείς δεν τραυματίστηκε από το περιστατικό και το υποκατάστημα λειτουργεί και πάλι κανονικά»…
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment