a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε στα νέα αυτοκίνητα;

Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συναντάμε στα νέα μοντέλα, αλλά τελικά τι απ’ όλα αυτά είναι απαραίτητα;Παλιότερα, το νέο μας αυτοκίνητο περιείχε τα βασικά και δεν επιθυμούσαμε τίποτα παραπάνω τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και της ψυχαγωγίας. Επίσης, οι κινητήρες turbo δεν ήταν τόσο διαδεδομένοι και εκτός αυτού, στο άκουσμα της συγκεκριμένης λέξης οι περισσότεροι το αποφεύγανε όπως ο διάολος το λιβάνι. Τελικά τα πράγματα άλλαξαν και ολοένα η άνεσή μας έγινε ο σημαντικότερος παράγοντας μέσα στο αυτοκίνητο. Έτσι, ο κλιματισμός και το υδραυλικό τιμόνι ήταν τα must χαρακτηριστικά που ένα νέο αυτοκίνητο έπρεπε να έχει. Αργότερα, το ράδιο-CD αντικαταστάθηκε –εν μέρει- με θύρες USB και πλέον φτάσαμε στο σημείο που υπάρχουν καθίσματα με σύστημα μασάζ. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να υπάρχουν στα νέα αυτοκίνητα; Είναι αυτά που πραγματικά χρειαζόμαστε ή τα περισσότερα είναι υπερβολές; Κάποια από αυτά είναι τα παρακάτω:

-Infotainment με οθόνη
Κάποτε είχαμε κουμπιά και μια μικρή οθόνη μιας σειράς για να μας δείχνει τον σταθμό που είμαστε συντονισμένοι. Τώρα υπάρχουν τεράστιες οθόνες τύπου tablet, που λειτουργούν με την αφή και μπορεί κανείς να ελέγξει όχι μόνο το ηχοσύστημα, αλλά και τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου όπως είναι ο κλιματισμός, το πρόγραμμα οδήγησης κ.ά.

-Θερμαινόμενα καθίσματα
Μπορεί στην Αθήνα να μην είναι καθόλου σημαντικό να έχεις θερμαινόμενο κάθισμα, αλλά σε άλλες περιοχές και κυρίως στις βόρειες χώρες, οι υποψήφιοι αγοραστές επιλέγουν από τον κατάλογο των προαιρετικών συστημάτων και τα θερμαινόμενα καθίσματα.

-Θερμαινόμενο τιμόνι
Μπορεί να είναι υπερβολικό, αλλά οι οδηγοί στις παγωμένες χώρες του εξωτερικού επιλέγουν το θερμαινόμενο τιμόνι. Από την άλλη, πολλές ελληνικές αντιπροσωπείες προσφέρουν σε πακέτο το "ζεστό" τιμόνι, μαζί με τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

-Αισθητήρες παρκαρίσματος
Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που χρειάζεται για να αποφεύγουμε τυχόν επαφές κατά το παρκάρισμα είναι οι αισθητήρες. Πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν το συγκεκριμένο σύστημα για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο κατά το παρκάρισμα και να μην χρειάζεται να υπολογίζουν τις διαστάσεις με το… μάτι.

-Κάμερα οπισθοπορείας
Σίγουρα, η εικόνα είναι καλύτερη από τον ήχο των αισθητήρων, γι’ αυτό πολλά μοντέλα διαθέτουν μια κάμερα στο πίσω μέρος που μεταφέρει την εικόνα στην οθόνη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Με αυτόν τον τρόπο βλέπουμε ακριβώς τι συμβαίνει πίσω μας.

-Turbo κινητήρα
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπορεί να θεωρούνται ντεμοντέ και αν δεν ακούγεται ένα τούρμπο ο οδηγός δεν... αναστατώνεται. Λόγω του downsizing, οι χαμηλού κυβισμού κινητήρες εφοδιάστηκαν με τούρμπο με αποτέλεσμα να κρατηθούν χαμηλά οι εκπεμπόμενοι ρύποι και να προσφέρουν ικανοποιητική απόδοση.

-Paddles πίσω από το τιμόνι
Αυτόματο κιβώτιο, χωρίς τα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι δεν νοείται... για κάποιους. Πολλές φορές ο οδηγός επιθυμεί να πάρει τον έλεγχο στα χέρια του, παρόλο που το κιβώτιο είναι αυτόματο. Την ευχάριστη πινελιά που ψάχνει τη δίνουν τα paddles.

-Σύστημα Keyless
Εδώ και αρκετά χρόνια, ο τηλεχειρισμός βοηθάει στο άνοιγμα των θυρών, αλλά πλέον τα keyless συστήματα επιτρέπουν στον χρήστη να μην κρατάει το κλειδί του αυτοκινήτου στο χέρι του και να μην χρειάζεται για την εκκίνηση του κινητήρα.

-Wifi Hotspot
Όλοι ψάχνουμε δίκτυο Wifi για να συνδεθούμε, όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε. Το αυτοκίνητο μπορεί να σου παρέχει πλέον την πρόσβαση στο ιντερνετ μέσω hotspot, όπου μπορούν να συνδεθούν οι επιβάτες με το κεντρικό σύστημα και να σερφάρουν χωρίς περιορισμό.

-Αυτόματα φώτα/βροχή
Στην πρώτη περίπτωση, το σύστημα δίνει εντολή στα φώτα να ανάψουν από μόνα τους όταν εντοπίσουν χαμηλό φυσικό φωτισμό. Όσο για τον αισθητήρα βροχής, όταν εντοπιστεί κάτι υγρό επάνω στο εμπρός παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες ξεκινούν τη διαδικασίας εκκαθάρισης.

-Κουμπί απενεργοποίησης συστήματος ευστάθειας
Τα νέα αυτοκίνητα για θέματα ασφάλειας δεν διαθέτουν μπουτόν απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας, και καλά κάνουν. Όμως σε κάποια μοντέλα, θα ήθελες να υπήρχε αυτό το κουμπί για να χαρείς την πλαγιολίσθηση. Φυσικά σε μέρη που δεν υπάρχει κίνδυνος τρακαρίσματος.

Πηγή: gocar.gr
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment