To Ford Fiesta ST γίνεται πιο πρακτικό

Η Ford δεν περιορίστηκε στην προσθήκη του ST200 στην γκάμα του Fiesta και συνέχισε να το εμπλουτίζει, δείχνοντάς μας την πιο πρακτική παραλλαγή του «απλού» με τους 182 ίππους. Για πρώτη φορά, θα το δούμε με πεντάθυρο αμάξωμα στην Ευρώπη, το οποίο θα διατίθεται παράλληλα με το γνωστό μας τρίπορτο.

Όπως είναι λογικό, οι δύο επιπλέον θύρες επιτρέπουν την ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στα πίσω καθίσματα και προσθέτουν πόντους ευχρηστίας στην καθημερινή χρήση, ειδικά στην περίπτωση που μιλάμε για οικογένειες με παιδιά. Κατά τα λοιπά, δεν αλλάζει απολύτως τίποτα από το Ford Fiesta ST, το οποίο φοράει βεβαίως το ίδιο τούρμπο τετρακύλινδρο μοτέρ των 1.6 λίτρων, με τα 182 άλογα και τα 240 Nm ροπής.

Ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα, έχει μέση κατανάλωση (σύμφωνα με τη Ford) στα 6,1 λίτρα ανά 100 χλμ και εκπέμπει 141 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. Η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα και το πλαίσιο δεν έχουν δεχθεί κάποια αλλαγή και το σύστημα Torque Vectoring Control που φρενάρει τον εσωτερικό τροχό στις στροφές ώστε να ελεγχθεί το φαινόμενο της υποστροφής, δίνει το παρόν.