Τον Κύπριο πιλότο Αρίστο Σωκράτους υποπτεύονται τώρα για τη συντριβή του αεροπλάνου της Flydubai

Η μοιραία πτήση FZ981 της Flydubai που συνετρίβη νότια της Μόσχας, οδηγώντας και τους 62 επιβαίνοντες στον θάνατο, ήταν από τις τελευταίες του Κύπριου πιλότου Αρίστου Σωκράτους.






Σε έρευνα για τη μοιραία πτήση εξετάζεται κατά πόσο ο Κύπριος κυβερνήτης της Flydubai Αρίστος Σωκράτους έριξε σκόπιμα το αεροπλάνο. Μια νέα θεωρία θέλει τον πιλότο να έκανα "βουτιά" από τα 3.000 πόδια μέχρι που το αεροπλάνο συνετρίβη στο αεροδρόμιο Rostov-on-Don.

Το Boeing 737-800 συνετρίβη ενώ επικρατούσαν κακές καιρικές συνθήκες και ενώ γίνονταν προσπάθειες προσγείωσης στις 19 Μαρτίου. Οι μέχρι τώρα θεωρίες ήθελαν η συντριβή να οφείλεται σε λάθος του πιλότου, σε εξάντληση του πληρώματος ή σε τεχνικά προβλήματα. Σενάρια που εξακολουθούν να διερευνώνται.



Μέσα στον χρόνο είχε γίνει γνωστό πως ο Κύπριος πιλότος ήθελε να παραιτηθεί εξαιτίας του αφόρητου προγράμματος και πως αυτή ήταν μια από τις τελευταίες πτήσεις του. Πλέον εξετάζεται το σενάριο η συντριβή της πτήσης Flight FZ 981 από το Ντουμπάι να οφείλεται σε εσκεμμένες ενέργειες του Αρίστου Σωκράτους.

"Μια προκαταρκτική έρευνα διαπίστωσε πως ο καπετάνιος της πτήσης, που προφανώς συνειδητοποιούσε τις πράξεις του και μπορούσε να αξιολογήσει την κατάσταση και τη θέση του αεροπλάνου σε σχέση με το έδαφος, κράτησε το κουμπί ελέγχου ενεργοποιημένο για 12 δευτερόλεπτα, μετατρέποντας έτσι την πορεία του αεροπλάνου από οριζόντια σε κατακόρυφη", σημείωσε ανώνυμη πηγή.

Επισήμανε ακόμα πως τα αρχεία από το μαύρο κουτί δείχνουν πως ο Αρίστος Σωκράτους αγνόησε τις ερωτήσεις του συγκυβερνήτη του σχετικά με την πρακτικότητα των ενεργειών του. "Σε όλες τις ερωτήσεις του συγκυβερνήτη του, ο καπετάνιος απαντούσε πως όλα ήταν καλά. Ο τόνος της φωνής του ήταν ήρεμος. Δεν ακουγόταν νευρικός".

Η συγκεκριμένη θεωρία δεν επιβεβαιώνεται από την επιτροπή που εξετάζει τη συντριβή, με εκπρόσωπο να δηλώνει πως δεν ευθύνονται για αυτές τις πληροφορίες και δεν μπορούν να τις σχολιάσουν.

Πηγή: Dailymail