a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Αυτό είναι το μυστικό για να καθυστερήσεις τη διαδικασία της γήρανσης!

Κόψε θερμίδες, δείξε νεότερη και ζήσε περισσότερο! Ναι, εσύ το κάνεις για να αδυνατίσεις. Μειώνεις τις θερμίδες που παίρνεις και βλέπεις τη ζυγαριά να πέφτει. Μια χαρά! Είναι όμως αυτό αρκετό;

Το να παίρνεις, για παράδειγμα, 600 θερμίδες τη μέρα, τρώγοντας μόνο ένα χορταστικό κομμάτι γαλακτομπούρεκο, δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό μπορείς να κάνεις για τη διατροφή, την κυτταρίτιδα, την υγεία σου. Για την ακρίβεια, είναι ό,τι χειρότερο!

Δεν σου λέμε να μην τρως γλυκά. Και αυτά χρειάζονται. Σου λέμε ότι δεν είναι μόνο ο αριθμός των θερμίδων που παίζει ρόλο αλλά και η ποιότητα των τροφών που καταναλώνεις.

Σύμφωνα με νέα έρευνα, η διατροφή περιορισμένων θερμίδων με θρεπτικές όμως ουσίες καθυστερεί τις νόσους που σχετίζονται με τη γήρανση ενώ μεγαλώνει το προσδόκιμο ζωής, ζεις δηλαδή περισσότερο.

Αντίθετα, η υπερβολική κατανάλωση φαγητού σε οδηγεί στην παχυσαρκία, το διαβήτη, την καρδιοπάθεια και κατά συνέπεια δεν σου δίνει και πολλές πιθανότητες για... βαθιά γεράματα.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι ο περιορισμός των θερμίδων έχει τεράστια επίδραση στο μεταβολισμό, οπότε ξέρεις τι να κάνεις από δω και πέρα:
Μειώνεις τις θερμίδες και τρως υγιεινά, έτσι;
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment